Een nieuwe start.

Eerlijk gezegd was ik de inhoud van mijn blog een beetje beu. Veel recepten die ik ondertussen niet meer klaarmaak of veranderd heb, slechte foto’s, te veel ongezonde dingen … kortom, het stond me niet meer aan. Daarom besloot ik gewoon de hele inhoud te verwijderen en opnieuw te beginnen. Geen schrik, er zullen nog altijd lekkere recepten langskomen. Niet regelmatig, ik ben tenslotte geen professioneel blogger, maar gewoon als ik iets lekkers heb klaargemaakt, dat ik wel met jullie wil delen. Binnenkort kan je weer het eerste recept verwachten.

cooking-991782_960_720

Ik ben trots op  mijn “gedrevenheid” om zo goed als elke dag een verse maaltijd op tafel te toveren.  Ik ben dan ook dol op kookboeken – je wil echt niet eten hoeveel ik er heb – en probeer graag nieuwe recepten uit. De voldoening die ik krijg van te weten dat ik een (quasi-)gezonde maaltijd op tafel zet is een kleine passie van mij geworden. Het vraagt wel wat inspanning, maar dat is het meer dan waard. Ik hoop dat ik jullie via dit blog dan ook kan motiveren om zelf ook in de keuken aan de slag te gaan. Het is leuk, het is ontspannend en het geeft veel voldoening.

 

Geef een reactie

